Кошик
2624 відгуків
+380 (99) 444-58-33
+380 (93) 509-03-99
Товари високої якості
Кошик

Як вибрати не дорогий і якісний автомобільний компресор?

Як вибрати не дорогий і якісний автомобільний компресор?

Автомобільний компресор – річ абсолютно незамінна, особливо в сезони зміни шин, коли раз їх доводиться підкачувати. Але і в інший час цей агрегат потрібно завжди мати в автомобілі ― на дорозі трапляється всяке, і від спущеного колеса ніхто не застрахований... Як же правильно вибрати автомобільний компресор? На що звернути увагу?

Всі автомобільні компресори влаштовані досить однаково: вони складаються з робочого циліндра, електромотора і манометра для контролю получающегося результату. А ось в залежності від виду механізму між мотором і циліндром, компресори поділяються на 2 типи: поршневі і мембранні.

В мембранних компресорах повітря стискається завдяки великій кількості зворотно-поступальних коливань гумової мембрани, розташованої на поршні. Головне достоїнство компресорів даного типу – це істотно більш низька ціна. На жаль, це практично їх єдина перевага, так як вони настільки ж істотно програють поршневим у швидкості накачування і максимально що досягає тиску.

Більше того, вони ще і володіють істотним недоліком – при негативних температурах гума мембрани втрачає свою еластичність і стає крихкою, так що навіть якщо вдасться запустити компресор, то мембрана просто може порватися. Тим не менше, якщо Ви живете на теплому півдні і все-таки вирішили заощадити, постарайтеся не забувати, що даний компресор не терпить тривалих навантажень і давайте йому відпочити після 15 хвилин роботи. І якщо будете правильно використовувати цей компресор, він винагородить Вас більш тривалої своїм життям, так як ресурс його теоретично більший, ніж у поршневого.

Але все одно більшість що продаються зараз компресорів є поршневими, що створюють тиск за рахунок руху поршня. Тут свою роль зіграли велика потужність, швидкість накачування, ну і всепогодность.

Основними характеристиками, які потрібно врахувати при виборі «свого» автокомпресора, є:

Максимальний тиск, що забезпечує компресор – тут дивіться на Ваші потреби. Якщо для легкових автомобілів досить 2,5 атм. і це значення забезпечують практично всі моделі, то для джипів або вантажівок цей параметр повинен бути істотно вище.

Продуктивність – зазвичай вимірюється в літрах за хвилину, під тиском у 2 атмосфери. Тут чим більше показник, тим краще, тим швидше буде Ваше колесо накачане. Намагайтеся підібрати «золоту середину», так як зазвичай із зростанням цього показника зростає і ціна пристрою...

Додаткові показники, які відповідають за «зручність», але теж обов'язкові до прийняття до уваги:

• Градуювання шкали манометра і її крок. Намагайтеся вибирати манометри, які не мають позамежних величин тиску, непотрібних Вам; вибирайте манометр з ціною поділки 0,1 атм. До речі, вже після покупки, постарайтеся перевірити його свідчення, звіривши з виставленими після підкачки на СТО.

• Спосіб підключення – може бути як через прикурювач, так і безпосередньо через клеми акумулятора. Перший зручніше, другий надійніше. Більш того, потужні компресори варто підключати тільки через клеми, щоб не зіпсувати прикурювач.

• Довжина шнура – вам потрібна така, при якому ви вільно дістаєте до всіх коліс. Існують моделі з акумулятором, в яких Вам взагалі не потрібно про це замислюватися, але тоді потрібно зрозуміти, наскільки буде вистачати заряду акумулятора, так і забувати про втрату його ємності з часом також не варто.

• Додаткові «фішки» ― найбільш поширені вбудовані ліхтарики, часто ще й з режимом миготіння. Комплектація різними перехідниками для надування чого завгодно або взагалі перетворення компресора в пилосос.

З екзотики – настроювання на потрібну Вам тиск, при якому немає необхідності стежити за манометром або термовыключатели, що спрацьовують як запобіжники при перегріві. Тут важливо зрозуміти, наскільки вони Вам корисні і як підвищують ціну пристрою, і приймати рішення.

Ну а для того, щоб переконатися в надійності купується приладу, варто звернути увагу на деякі конструктивні особливості, які можна знайти тільки в техпаспорті. Перше – з якого металу виготовлений циліндр: оптимально – високолегована сталь, гірше – нержавійка, зовсім погано – сплави з алюмінієм. Друге – установка шатуна поршня: надійно прямо на металевому валу; набагато гірше, якщо через пластикові перехідники і втулки. Третє – надійність і довговічність пристрою істотно підвищується при установці тефлонового кільця на поршні. Четверте – повітряний фільтр на забірних отворі компресора.

І наостанок порада: перевіряйте тиск в шинах не рідше ніж раз на місяць. Точне значення можна отримати тільки в холодних шинах. Коли шини нагріті, то рівень тиску в них підвищується на 10-15%. Таже, припустимі різні рівні тиску в шинах передньої і задньої осей. Проте, тиск в шинах одній осі відрізнятися не повинно.

Вибрати не дорогий і якісний компресор Ви завжди зможете на нашому сайті.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner