Кошик
2697 відгуків
+380 (99) 444-58-33
+380 (93) 509-03-99
Товари високої якості
Кошик

Поширені питання

  • АС і DC ксенон: в чому різниця?

    На сьогоднішній день ринок автотюнінгу пропонує два види ксенону - це DC і АС комплекти. Головна їхня відмінність один від одного в тому, що в першому випадку живлення ламп здійснюється "практично" постійним струмом DC (є амплітуда коливань імпульсів 40-60 Гц), а в АС ксенон використовується змінний струм.

    Як правило, DC ксенон дешевше, ніж АС. Варто зазначити, що блоки постійного струму мають більш спрощену комплектацію, порівняно з АС баластами, за рахунок чого і відбувається зниження ціни. Наприклад, у схемі DC блоку відсутня інвертор, самі блоки мають легенів вагу. Найчастіше, виробники на такий ксенон дають гарантію до року. Тривалість терміну служби DC комплектів може скорочуватися тільки в разі неправильної комплектації, тобто якщо виробник або установчі майстерні використовує DC блоки разом з АС лампами. Тоді має місце тремтіння електричної дуги в колбі, так як блоки постійного струму створюють одиничний розряд, отже кожен раз лампа повинна розпалятися заново. Якщо ж підключити до АС блоку DC лампу, то такі комплекти зовсім перестають працювати. У випадку комплектації DC блоку з DC лампою таких проблем не виникає.

    Ксенон переменного тока имеет иной принцип работы, за счет которого достигается более высокое качество. Соответственно, это сказывается на цене. В комплектах АС питание ламп производится высокочастотной прямоугольной волной переменного тока (AC). Розжиг ламп начинается от 23000-25000 вольт. Переменный ток в колбе создает электрическую дугу, которая в лампе светится непрерывно. При нарушении питания лампы и её затухании, блок может уловить затухание лампы и в нужный момент подать импульс для её розжига. Сам АС блок имеет либо двухкомпонентное строение (slim - балласты): блок питания в металлическом корпусе, а высоковольтная катушка (инвертор) вынесена и имеет пластмассовый корпус, либо один корпус в котором располагается блок питания и высоковольтная катушка (как в случае с normal - балластами). Процент брака составляет 1-1,5 %, гарантия производителей - до полутора лет. Ярким примером комплектов АС ксенона является ксенон марки Kinai, при производстве которого используются ТОЛЬКО АС - блоки и АС -лампы с керамической основой высокого качества. 

    Важливо пам'ятати про те, що необхідно дотримуватися правильну комплектацію ксенону: або DC блоки + DC лампи, або AC блоки + АС лампи. В такому випадку, Ви позбавите себе від технічних проблем, і ксенон прослужить Вам довго.

      

  • Що означає префікс HID в назві ксенонових комплектів ?

    Приставка HID – це абревіатура трьох англиских слів High Intensity Discharge (пер. Розряд високої інтенсивності). Ці слова говорять про принцип роботи лампи.

  • Який світло краще 4300К чи 6000К.? Режим їзди змішаний.

    4300К – найяскравіший і не дратівливий очей. Краще видно в дощ.

  • Які переваги ксенону перед галогенової лампою?

    Основні переваги ксенону: Ксенонова лампа яскравіше галогенової мінімум в 2 рази, максимум в 2,7 рази в залежності від колірної температури.
    Ксенон не утворює світловий стіни" при дощовій або туманній погоді. Випромінювання газорозрядної дуги высококогерентно, тобто всі можливі частоти випромінювання лежать у вузькому діапазоні і розсіювання на краплях води мінімально.
    Ксенонова лампа служить довше галогенової. Заявляється виробниками термін служби галогенової лампи – 500 годин, ксеноновим – 2000 годин. Плюс завдяки відсутності спіралі розжарення в газорозрядної колби – лампа небоится трясіння.
    Ксенон підвищує комфорт і безпеку водіння. Статистика показує, що більшість аварій відбувається або в темний час доби або в погану погоду. І причиною аварій є погана видимість. Ксенон відмінно вирішує ці проблеми. Додатково, завдяки покращенню видимості, очі менше стомлюються. Так що ксенон ще й економить здоров'я водія.

  • Хочу поставити паркувальні радари. Як вони працюють, який вибрати?

    Вибираємо паркувальний радар

    В сучасному мегаполісі найкращий помічник при спробі втиснути автомобіль на тісний стоянку - паркувальний радар. На жаль, далеко не всі моделі спочатку обладнуються цим корисним пристроєм. Втім, парктронік можна купити окремо і додати їм свою машину. Однак при покупці нештатного приладу треба враховувати певні нюанси.
    Як це працює
    ПРИНЦИП роботи паркувального радару досить простий. Компактний датчик, встановлений у бампері, посилає звукову хвилю, як правило, частотою 40 кГц, а потім ловить її відбиття від якого-небудь перешкоди. Чим швидше сигнал повернувся назад – тим ближче перешкода. Зазвичай парктроніки ефективні на дистанції від 25 см до 1,8 м, менше вже дуже близько, а більше не має сенсу – перешкоду можна побачити і в дзеркало.

    Парктронік активізується кожного разу, коли ви вмикаєте задню передачу. Якщо датчики, вбудовані в передній бампер, вони починають працювати при натисканні на педаль гальма. Деякі моделі оснащені функцією примусового включення і вимикання, щоб прилад не стомлював постійним нагадуванням про перешкоди, скажімо, в пробці.

    Як вибирати

    ГОЛОВНИЙ критерій вибору парктроника – кількість датчиків. Саме від цього залежить точність його роботи. Найпростіший варіант -два датчики, які зазвичай встановлюються по кутах заднього бампера. Скажемо відразу – для абсолютно безпечного паркування цього недостатньо: який-небудь стирчить із землі стовпчик, який припадає по центру машини, прилад швидше за все, не помітить. Система з трьома датчиками – два по кутах бампера і один посередині – працює набагато точніше, але тонкі або низькі перешкоди на зразок шматка дроту або кута високого бордюру може не помітити. Гарантовано позбавити від |мертвих зон" здатні парктроніки з чотирма датчиками.

    Якщо ви не дуже впевнено контролюєте найближчим простір попереду автомобіля, має сенс встановити датчики на передній бампер. У більшості випадків спереду можна обмежитися двома датчиками, але повну безпеку і тут забезпечать тільки чотири.

    Важливий спосіб індикації виявленого перешкоди. Найпростіші і недорогі прилади повідомляють про наближення до нього звуковим сигналом. Коли дистанція стає небезпечною, переривчастий писк переходить в злитий безперервний звук. У цілому цей спосіб непоганий, але частина водіїв вважає його недостатньо інформативним, а якщо у автовласника проблеми зі слухом або в машині голосно грає музика, то користь від такого приладу і зовсім сумнівна.

    Гораздо удобнее, когда звуковая индикация совмещена со светодиодной. То есть прибор снабжен световой шкалой, состоящей из цветных лампочек или полосок. Как правило, при движении в безопасной от препятствия зоне высвечивается зеленая часть шкалы. По мере приближения к объекту начинают загораться оранжевые индикаторы, а об опасной близости сигнализирует красный цвет. Самые простые индикаторы состоят из одной шкалы, более продвинутые – из двух симметричных, отображающих левую и правую стороны автомобиля. Це зручно: парктронік, наприклад, показує, наскільки близько до бордюру і стоять машин наближається той чи інший край бампера.

    Ще один досить наочний вид індикації – цифровий, коли відстань до перешкоди позначається цифрами. Зазвичай такий індикатор комбінується зі світлодіодними шкалами.

  • Буду я зліпити зустрічні автомобілі після установки ксенону?

    Ні, не будете. При правильному регулюванні ксенон не сліпить. Сліпить ксенон (і галоген) тільки при неправильно відрегульовані фари.

  • Скільки часу займає установка ксенону?

    Залежить від автомобіля та складності монтажу. В середньому на автомобіль витрачається близько 0,5-2 години.

  • Я чув що хороші лампи, це німецькі, так це?

    Це твердження не вірно, кожен для себе вирішує яка лампа йому більше підходить. Корейські та китайські заводи зараз оснащені сучасним обладнанням з тієї ж Німеччини, що дозволяє їм виробляти лампи ні трохи не гіршої якості.

  • При включенні з'являється на 1 секунду синій колір , що це таке?

    Включення лампи відбувається в 3 стадії:

    • вона працює як ксенонова і світить синім;
    • помер розігріву випаровується ртуть і вона біліє;
    • при подальшому нагріванні випаровуються цветообразующие солі металів і вона виходить на ружим по яскравості і кольору.
  • Сильно гріється ксенонова лампа?

    Ксенонова лампа гріється набагато менше ніж галогенова. Так при споживанні 35 Ват у ксенону в тепло йде близько 7% енергії. У галогенових ламп при споживанні 55 Ват в тепло йде близько 40% енергії.

  • Не розплавиться моя фара після установки ксенону?

    Немає. Так як температура на поверхні ксенонової лампи нижче, ніж у галогенової. Це можливо завдяки тому, що ефективність ксенонової лампи набагато вище, ніж у галогенової, тобто більшість енергії йде у світ, а не на нагрівання нитки розжарювання.

  • Чим відрізняється лінза від звичайної фари?

    Для безпечного водіння необхідна хороша видимість. Ксенонові фари в два рази яскравіше звичайних галогенових фар. Щоб не засліплювати водіїв зустрічних автомобілів, спеціальні лінзи в фарах злегка відхиляють промінь світла вниз залежно від ступеня завантаження машини в даний момент. При дальньому або при ближньому світлі, вночі або в погану погоду, яскраве світло ксенонових фар забезпечує вам очевидний виграш у безпеці на дорозі.

  • У мене з часом змінився колір. Це нормально?

    Заявлена виробником температура ксенонової лампи – насправді якесь середнє значення. Після 100-500 годин може спостерігатися "колірний зсув" – колір "йде" в сторону меншої довжини хвилі (у бік синього). Зміна це дуже повільний, і, якщо спеціально не звертати увагу, можна не помітити.

  • Чим біксенон відрізняється від ксенону?

    При установці біксенону ви отримуєте ксенонове ближнє і дальнє світло. При установці просто ксенону ви, як правило, отримаєте тільки ближній або тільки дальнє світло. Біксенон потрібен тільки на машини у яких ближнє і дальнє світло поєднані і виходять за допомогою двухнитьевой лампи c цоколем Н4.
    Я хочу і далекий і близький обладнати ксеноном, що мені потрібно?
    Якщо у вас цоколь Н4 то вам треба поставити біксенон. В іншому випадку треба ставити два комплекти, окремо на ближнє і дальнє світло.

  • Яку температуру лампи мені вибрати?

    Основні відмінності ламп – колір (кількість Кельвінів) і світловіддача. 4300К світить холодним білим (іноді може бути жовтизна, все залежить від оптики і від ламп), 5000К білий з блакитним відтінком, 6000К блакитним. Ми рекомендуємо температуру тільки 4300 К – це максимальна світловіддача 3200 Лм, це кращий світ в погану погоду, незначно вище ресурс роботи ламп, заводський ксенон завжди тільки 4300 К. Ніж голубоватей світло, тим сильніше він розсіюється (згідно із законом Релея), а відповідно гірше проходить через дрібнодисперсні середовища (дощ, туман).

  • Що таке WDR?

    WDR (Wide Dynamic Range – широкий динамічний діапазон) – це технологія зйомки зображень з затемненими ділянками, при якій затвор діафрагми відкривається двічі. При такій технології зйомки в перший раз використовується висока швидкість затвора, потім звичайна. Наклавши отримані кадри один на одного, можна отримати якісне зображення, на якому немає ні занадто яскравих ділянок, ні затемнених.
    WDR використовується у фото - і відеокамерах, з деяких пір технологія застосовується в автомобільних відеореєстраторах, яка допомагає зняти ту ділянку, який зараз затемнений. Так, цю технологію відеоспостереження останнім часом часто застосовують у камерах стеження, якщо область, яку вони знімають, періодично потрапляє в тінь. З допомогою WDR можна якісно зняти обличчя людини, навіть якщо світло падає з-за його спини, і звичайна камера в цьому випадку фіксує лише темний силует.
  • Як розібратися в чутливості автомобільних камер?

    Величина, за допомогою якої вимірюється рівень освітленості - називається люкс (Лк). Коли ви чуєте питання: "Яка чутливість камери заднього виду, камери відеоспостереження?" Мається на увазі її світлочутливість матриці - означає найменший рівень освітленості на об'єкті, на який камера подасть сигнал. Тим самим, чим менше цей показник, тим вища її чутливість.

    • День. Сонячна погода 5000...100000 Лк
    • День. Хмарна погода близько 5000 Лк
    • 1 Лк Сутінки
    • Повня 0,1...0,3 Лк
    • Місячна ніч (1/4 місяця) 0,05 Лк
    • Безмісячна ніч: 0,01 Лк

    Рекомендується вибирати з показником 10-15 разів вище рівня освітленості, де буде використовуватися.

     

  • Що таке модулятор для авто?

    FM-модулятор (трансмітер) — це електронний пристрій, що використовується для прослуховування аудіо-файлів з USB або Флеш накопичувачів з подальшим відтворенням їх через FM-приймач.

    Даний пристрій застосовується в основному в автомобілях як бюджетна заміна старого касетного магнітофона чи CD/DVD магнітоли, не має USB/Flash виходи .

    Принцип роботи FM-трансмітера

    Автомобильный FM-трансмиттер выполнен в виде не большого устройства, подключаемого в разъем прикуривателя автомобиля, как правило 12В (в некоторых моделях осуществлена поддержка напряжения бортовой сети в 24В).

    К FM-трансмиттеру подключается USB-накопитель или SD/MicroSD/MMC-карта памяти (здесь возможно ограничение по объёму памяти и файловой системы подключаемого накопителя, ― как правило  не более 4-8ГБ, в редких случаях 16-32Гб и файловая система FAT32).

    FM-модулятор считывает содержимое с флеш-накопителя, находя файлы,записанные в аудио-форматах, как правило, MP3, WAV, AAC, WMA, Ogg/Vorbis, FLAC. После цифровой звук преобразовывается в электрические колебания, модулированные аудио-сигналом. Встроенный в FM-модулятор передатчик излучает радиоволны, которые несут модулированные аудио-сигналы.

    Далі автомагнітола приймає радіосигнали, випромінювані FM-трансмітером, підсилює їх, перетворюючи в низькочастотний сигнал. В кінцевому вигляді водій, пасажири автомобіля прослуховують музику (чи іншу аудіо-інформацію, яка записана на носії) відтворну автомагнітолою автомобіля.

    Как правило FM-модулятор позволяет выбрать файл для воспроизведения, регулировать громкость, задавать последовательность воспроизведения файлов, в некоторых моделях выбирать папку воспроизведения. На дисплее FM-модулятора как правило отображается имя файла, и прочая информация о работе устройства. Так же, как правило, FM-модулятор снабжён пультом дистанционного управления.

    FM-модулятор, як правило, необхідно налаштувати на вільний від мовлення радіоканал FM-діапазону (наприклад 87,5 мГц). На цей же канал налаштовується автомагнітола автомобіля. Якщо в місті ведуться радіопередачі на цій частоті, слід настроїти FM-трансмітер і автомагнітолу відповідно (знайти незайняту частоту).

  • Скільки буде коштувати доставка обраного мною товару?

    При замовленні післяплатою (оплата при отриманні) вартість доставки складає ~50 грн. (вартість доставки мелкогабаритного вантажу до 1 кг та вартістю до 1000 грн.)
    В послуги з доставки, компанії "Нова Пошта" входить: доставка покупцю (~25 грн.) і плата за доставку грошей назад інтернет-магазину (~25 грн.)

    При оплаті на карту Приватбанку (або за безготівковим розрахунком) вартість доставки складає ~25 грн.(вартість доставки мелкогабаритного вантажу до 1 кг та вартістю до 1000 грн.)

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner