Повернення та обмін
Гарантійні зобов'язання
Весь товар нашого інтернет магазину має гарантійний термін експлуатації!
Гарантія на кожен товар індивідуальна та складає від 2-х тижнів (аксесуари, зарядні пристрої та інше) до 1 року в залежності від товару!
Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємось усунути несправність (замінити за неможливості) придбаний у нашому інтернет-магазині товар. Якщо у гарантійний період виріб придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний робітник.
У момент передачі або отримання товару (поштою, у кур'єра), Покупець зобов'язаний перевірити товарний вигляд, комплектацію та відсутність механічних пошкоджень. Перевірити товар на увімкнення вимкнення. Після прийому товару право власності, а також ризик випадкової втрати або пошкодження переходить до Покупця, після чого Продавець не приймає претензій до зовнішнього вигляду та комплектації товару.
Початок гарантійного терміну обчислюється з передачі товару Продавцем Покупцю, що підтверджується товарної накладної перевізника, чи чеком.
Умови обміну
Для запобігання непорозумінь, протягом гарантійного періоду зберігати: упаковку в первісному вигляді з повною комплектацією, документ, що підтверджує оплату (банківський чек, або товарну накладну перевізника, якщо товар висланий післяплатою), а також його захисну плівку, оскільки для обміну вся техніка повинна мати первісний товарний вигляд без слідів використання.
Умови повернення
Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався Вами та зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби та ярлики. Термін повернення такого товару становить 14 днів, крім дня купівлі товару. Для повернення товару, що не сподобався Вам належної якості, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ).
Зверніть увагу:
- У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
- Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця протягом 1-3 днів (залежно від товару та причин повернення). В окремих випадках терміни можуть бути більшими (якщо необхідно висновок сервісного центру)
- Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
У гарантійному ремонті може бути відмовлено у разі:
- природного зносу чи вичерпання ресурсу;
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами чи комахами;
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- зміни програмного забезпечення або встановлення програм які призвели до повної або часткової втрати працездатності пристрою;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи обережних дій покупця або третіх осіб;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- ушкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Гарантія не поширюється на: USB-кабель, зарядний пристрій, акумулятор, гарнітуру.