Кошик
1295 відгуків
+380935090399
+380994445833
+380973368900
Товари високої якості
Кошик

Коаксіальна і компонентна акустика - в чому відмінність?!

Коаксіальна і компонентна акустика - в чому відмінність?!

Кожен автовласник незліченну кількість разів опиняється перед складним вибором: заощадити на автоначинке або придбати краще, пробивши дірку в бюджеті. Коли мова йде про автоакустике, коаксіальні і компонентні системи здатні змусити довго балансувати, вивчаючи переваги і недоліки обох і зважуючи переваги. Але серйозно підійти до вибору можна тільки тоді, коли іменування – не набір букв, а про що говорять терміни. Отже, коаксіальна і коаксіальна автоакустика: з чим їх їдять і що від них чують.

 

Що таке коаксиальна і компонентна акустика
Коаксіальна автомобільна акустична система являє собою єдину конструкцію динаміків: на осі з низькочастотним розташовані і високочастотні. Бувають двухполосными і трехполосными, і це поділ здійснюється за допомогою вбудованого в конструкцію кросовера.

Компонентна акустична система являє собою різночастотні динаміки, рознесені окремо.

Порівняння коаксіальної і компонентної акустики
Принципова різниця між коаксіальної і компонентної акустикою полягає в розташуванні джерела звуку в просторі салону автомобіля. Єдина конструкція коаксіальних систем робить звук вузьконаправленим, тому такі динаміки часто встановлюють як доповнення – в зону задніх сидінь, наприклад, тоді як на передньому фронті діє компонентна система. Остання джерело звуку розкидає по салону – свого роду суперсурраунд отримуємо на виході, однак тут є підступ: кожен високочастотний, низькочастотний і середньочастотний динамік відтворює звук зі своєї "точки", так що акустична картина вельми неоднорідна. Проте об'єднання динаміків в коаксіалі створює ефект змішування частот, від чого звук втрачає чистоту. Для невеликих автомобілів компонентна акустика не підходить, так як в обмеженому просторі різниці з коаксіальної не буде.

Крім розкиду динаміків, чисто технічне відміну від коаксіальної компонентної системи криється в кросовері, що виконує роль фільтра частот. В коаксіальних системах він вбудований (за винятком деяких моделей hi-end сегменту), у компонентних – зовнішній.

Ще один ключовий момент у процесі порівняння коаксіальної і компонентної акустики – спосіб установки. То, що стоїть у авто "з заводу" – найчастіше акустичною системою зветься з натяжкою. І коаксіальна, і компонентна система в салоні автомобіля – справа якщо не рук, то витрат автовласника. Для встановлення першої не потрібні спеціальні знання і технології, і робиться це найчастіше самостійно. Компонентна система передбачає встановлення динаміків згідно з правильними акустичними зонами, обладнання поличок і застосування шумоізоляції. Крім того, багато залежить і від магнітоли: чим нижче рівень техніки, тим менш корисна метушня з компонентними системами, які просто не зможуть дати якісний звук. Втім, якщо ви не завзятий меломан, і в дорозі вас супроводжує нехитрий шансон або дискотека 90-х, а то і радіо – компонентна система буде зайвим тягарем, і різниці з коаксіальної, знову ж таки, просто не відчуєте.

Вирішальним чинником для багатьох автовласників може стати вартість самої акустики, не кажучи вже про оплату її технічного супроводу. Ця категорія порівняння доступна всім і арифметично проста: коаксіальні системи зазвичай дешевше компонентних. Виняток становлять хіба що системи-трансформери, перетворюють компонентні в коаксіальні допомогою спеціальних кріплень.

Підведемо підсумки, в чому ж істотна відмінність коаксіальної і компонентної акустики:

В коаксіальних системах різночастотні динаміки об'єднані, в компонентної – автономні.
Коаксіальні системи дають вузьконаправлений звук.
Кросовер (частотний фільтр) в коаксіальних системах вбудований, в компонентних – зовнішній.
Компонентна система складніше в установці і вимагає дотримання ряду умов.
Коаксіальна акустика дешевше компонентної.

Вибрати не дорогу і якісну акустику Ви завжди зможете у нас на сайті.

Інші статті